sobota 3. mája 2014

RECEPT: Špaldový koláč s kokosovým mliekom a lesným ovocím

Špaldový koláč s kokosovým mliekom a lesným ovocím

Potrebujeme:

250g špaldovej múky
1/2 prášku do pečiva
2 vajcia
165 ml kokosového mieka
100ml oleja
100g trstinový cukor
lesné ovocie


Postup:

Všetky recepty, ktoré mám naozaj rada, sa vyznačujú svojou nekomplikovanosťou. V jednoduchosti je dokonalosť a taký je aj tento koláč :-)
Na cesto zmiešame v mise všetky ingrediencie na zozname, okrem lesného ovocia. Cesto dáme do formy (ja som použila okrúhlu silikónovú, ale môže sa použiť akákoľvek). Do cesta vtlačíme lesné ovocie. Ja som ho posypala trochu na vrchu aj trstinovým cukrom, aby chytilo sladkaskú chuť. Pečieme pri 180° asi 45 minút. Pri servírovaní som koláč ešte ozdobila čerstvou mätou a zvyšným ovocím.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára