nedeľa 25. mája 2014

RECEPT: Brokolica zapekaná ovčou bryndzou

Brokolica zapekaná ovčou bryndzou

Potrebujeme:
1ks brokolica
1ks bryndza 100% ovčia
1 vajce
1 téglik kyslá smotana
čerstvý ovčí syr
maslo
soľ
farebné korenie

Postup:
Brokolicu som umyla, rozdelila na ružičky a dala variť do osolenej vody, kým trochu nezmäkla. Zatiaľ som si z masla, bryndze, vajca a kyslej smotany urobila zmes. Pomlela som do nej čerstvé farebné korenie. Robila som ju na nahriatej panvici, aby sa mi suroviny rýchlejšie zmiešali, ale dá sa to aj nastudeno v mise.
Kvalitu smotany testovala naša Fionka. Podľa výrazu súdim, že som s ingredienciami uspela :-)


Predvarenú brokolicu som dala do zapekacej misky, poliala bryndzovou zmesou, na vrch som poukladala ovčí syr a dala zapiecť pri 200° na 20 min.


Dobrú chuť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára