nedeľa 18. mája 2014

RECEPT: Malinové cheesecake košíčky

Malinové cheesecake košíčky

Použila som: (na 12 košíčkov)
1 téglik mascarpone
1 lyžicu práškového cukru
1 vajce
maslo (asi 3 lyžice)
jahodovo limetkový džem
cereálne sušienky (asi 5 koliesok)
maliny

Postup:
Cereálne sušienky som podrvila na drobno, zmiešala s 2 lyžicami roztopeného masla. Do silikonónových mufina formičiek som si dala ešte také papierové jednorázové. Na spodok som dala malú vrstvu sušienok, udlabala ku dnu.


Z mascarpone, vajca, lyžice roztopeného masla a práškového cukru som si vymiešala krém.


Krémom som naplnila formičky. Dala piecť na 20 min pri 200°. Upečené košíčky som vybrala zo silikónových formičiek a nechala len v tých papierových. Na každý košíček som dala kávovú lyžičku jahodovo limetkového džemu, maliny a posypala práškovým cukrom.



Dobrú chuť! :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára